emma

29. juli 2015

summer love

Hej igen til alle dem, der måske stadig en gang imellem kigger herind.
Det har stået stille længe nu, og jeg har flere gange overvejet at droppe at opdatere den her side, men hver gang kan jeg ikke få mig selv til det. Hver gang tænker jeg også, at jeg alligevel ikke har noget at fortælle eller vise. Mit kamera har ligget stille lige så længe, som det har stået stille herinde.
Jeg tror bare, at den her side skal fungere sådan, at når jeg har lyst og tid så kommer der billeder og tekster herind og når jeg ikke har lyst og tid, så står det stille.

Jeg er derfor kommet frem til, at det her er en blog, hvor der er pauser, men også stadig aktivitet. Jeg opdaterer, når jeg har noget at vise og fortælle og når jeg ikke har det, så er der stille. Men bare rolig; jeg sidder stadig med herude og venter på, at jeg har noget at fortælle. For jeg er vild med bloggen og jeg nænner ikke at slette eller slutte den.

Jeg håber, I har den aller dejligste sommer. Ovenover er nogle billeder fra min.

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker virkelig din blog, du tager virkelig de flotteste billeder!
    Jeg er i hvert fald glad for at du ikke stopper :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Ej, altså, hvor er du sød. Det er jeg meget glad for at høre :)

      Slet
  2. Jeg følger også trofast med og glædes over dine indlæg. En blog skal ej heller være en forpligtigelse, det er være noget man lyster, når man lyster....

    Kh Louise
    http://bylouise.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for, at du gør!
      Lige præcis. Det skal nemlig ske af lyst :)

      Slet
  3. Så fine bilder! Bloggen din er bare så fantastisk!

    SvarSlet
  4. Det er for mig ikke vigtigt hvor ofte opdateringerne kommer fordi de flotte billeder og ord er altid ventetiden værd :-)
    Jeg kigger altid lige forbi for at se om der nu var kommet noget nyt fra dig, og det vil jeg blive ved med :-)

    SvarSlet