emma

15. april 2015

hemsedal, norway - part one






I påsken var jeg så heldig at være på ferie i et af Norges største skisportssteder sammen med min familie. Solen skinnede alle dage, og det var egentlig næsten for varmt til at stå på ski. Det betød også, at jeg var så dejlig heldig at få lidt farve i ansigtet, men når man nu står på ski og dermed har skibriller på, så får man sådan en flot aftegning af et par skibriller og derfor kun gylden hud i det nederste del af ansigtet. Når det så er sagt, så var det simpelthen så rart at være på ski igen. Det er den form for ferie, jeg nyder allermest.

4 kommentarer:

  1. Jeg er simpelhen så betaget af dine billeder, de er så smukke og nu har jeg efterhånden fulgt dig i et par år! Selvom der godt kan være langt mellem indlæggene, er det stadig en fornøjelse, hver gang et nyt indlæg ligges op, med smukke billeder! :-)

    Tænkte på hvilken linse du benytter og evt. kamera, da jeg selv er på udkig efter ny linse til mit kamera?

    xxx
    Emilie Berg
    Blog: emiliecberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så glad for at høre! Tusinde tak!
      Jeg bruger et Sigma 30 mm f/1.4 objektiv :-)

      Slet
  2. Sikke en fantastisk smuk collage!

    xx

    SvarSlet